Я завжди був завзятим любителем відпочинку на природі, тож коли ми перетворили стандартний спринтерський мікроавтобус на крихітний дім на колесах, я знав, що мені знадобиться спосіб вибратися та побачити світ після того, як проїхав сотні миль за раз. Не зрозумійте мене неправильно, я люблю подорожі. Їздити по безлюдній місцевості завжди приємно, але також час від часу виходити звідти та розминати ноги! Ось чому я взяв KBO K1. Це швидкий і цікавий спосіб подихати свіжим повітрям, попрацювати моїми м’язами та отримати спокій і тишу під час наших щоденних зупинок, коли ми їдемо з одного парку чи кемпінгу в інший.
Мій досвід покупки
Я вибрав KBO K1 після того, як побачив початкову ціну та дізнався, що також можу застосувати свою знижку для ветеранів. Завантаживши зображення своєї картки VFW Card, я зміг отримати 55 доларів США від і без того низької ціни в 699 доларів США. Це те, що мене продало. Це була безризикова покупка речі, яку я давно хотів, абсолютно нового електровелосипеда. Велосипед доставили досить швидко та прибули з FedEx незабаром після того, як я його придбав. Він навіть прийшов з безкоштовною стійкою та крилами.
Розпакування
Велосипед був зібраний приблизно на 90%, коли він прибув, що було приємно, тому що у мене не було багато часу, щоб зібрати його. Пакувального матеріалу було багато, тому він прийшов в ідеальному стані. Я завжди ціную ці маленькі деталі. Я прикріпив педалі, кермо та зафіксував батарею на місці. Ось і все. Дуже прямо, і я зберіг посібник, якщо колись захочу повозитися з налаштуваннями.
Мої початкові думки
Велосипед трохи маленький для мене (я маю 6 футів 2 дюйма), але я знав, що в нього вліз. Я просто піднімаю кермо та сидіння так високо, як вони йдуть, і це працює добре. Я відчув допоміжну роботу педалі, щойно її ввімкнув, і це було веселим сюрпризом. Це мій перший електровелосипед, тому я не знав, чого очікувати. Менші колеса створюють унікальне відчуття – ніби я їду на мопеді. З великим пальцем дросель справді відчуває себе таким, що дуже весело і саме те, на що я сподівався. Я міг чудово кататися по вимощених пагорбах, навіть не крутячи педалей. Дуже задоволений своїми першими кількома поїздками!!
Як би я покращив цей мотоцикл
Як би мені не подобався велосипед, він не ідеальний. Мені б хотілося, щоб колеса були трохи більшими, оскільки я можу сказати, що крутити педалі, не використовуючи жодної потужності двигуна чи акумулятора, становить трохи більше праці. Я вважаю, що більші колеса були б ефективнішими. Я часто використовую дросель, тому зазвичай це не проблема. Я знаю, що колеса менші, тому що це допомагає зберігати малі розміри в складеному стані, але в нашому спринтері багато місця, тому розмір для мене не є проблемою.
Мені також не подобається колір так сильно, як я думала. Я вибрав опівнічний чорний, і хоча він гарний і чистий, він не дуже виділяється. Мені б хотілося, щоб я вибрав оливково-зелений колір, якщо бути чесним – не стукіт об велосипед, просто те, про що варто пам’ятати.
Нарешті, РК-екран трохи важко читати під певними кутами, коли на нього потрапляє сонце. Для таких моментів стане в нагоді більш яскравий екран.
Чому мені подобається цей мотоцикл
Переваги в переважній більшості компенсують недоліки цього велосипеда. Мені це подобається, хоча це а складаний велосипед – Ви ніколи не дізнаєтесь, коли на ньому їдуть. У нього величезна потужність, незважаючи на те, що він маленький, і він був справді доступним. Ми маємо постійний дохід, але все одно хочемо дозволити собі електровелосипед як простий спосіб пересування, коли ми паркуємось і встановлюємо табір на ніч у нашому мікроавтобусі. Це було достатньо дешево та достатньо зручно, щоб задовольнити обидві потреби.
Заключні думки
Мені більше нічого сказати про свій K1. Мені це дуже подобається, і я рекомендую його всім, хто шукає приємного маленького електровелосипед за чудовою ціною.