Зміст
Вгадай що? Ви не повинні говорити «Я» на традиційній церемонії. Правильно, немає жодного офіційного правила, яке б регулювало, як обмінюватися каблучками взагалі. Отже, для тих, хто сподівається сказати «Я» чомусь свіжому та новому, ми вибухаємо ідеями. Існує так багато різних способів змішати церемонію та зробити вашу церемонію справді унікальною. Визначення весільної атмосфери та теми Перш ніж приступати безпосередньо до планування церемонії, дуже важливо витратити деякий час на обдумування загальної теми та естетики. що ви прагнете з усією подією. Розуміння цього є ключовим фактором, який допомагає визначити такі речі, як вибір місця, весільної сукні та сукні для подружок нареченої (перевірте Bella Bridesmaids! У них неймовірно різноманітний вибір неймовірно розкішних варіантів!) та елементи декору. Деякі ідеї, над якими варто обміркувати, щоб допомогти інформувати свій вибір у темі: Складання списку слів які описують настрій вашого великого дня. Такі слова, як романтичний, чарівний, живий, сільський, чарівний тощо. Створіть дошку настрою. Перейдіть до старої школи та перегляньте весільні журнали та вирізайте зображення, які вам подобаються, або викладіть своє бачення в електронному вигляді на Pinterest. Подумайте про естетику, до якої ви прагнете. Сформулюйте свій особистий стиль як з точки зору моди, так і з точки зору декору. Подумайте про заходи чи речі поп-культури, яких ви не можете натішитися. Чи є щось, що вам настільки подобається, що здається цілком природним, щоб ви включили це в церемонію? Ваша мета тут – згуртованість. Гості можуть бути збиті з пантелику, якщо ваше весілля — це вечірня подія, яку випадково організовує Чубакка. Тепер, коли це сказано, настав час для розваг! Ось кілька неймовірних і незвичайних ідей, щоб зробити вашу весільну церемонію унікальною. Проведіть весільну церемонію десь несподівано. Уявіть це: ваші гості сідають у човен і переправляються гладкою блискучою водою на невеликий острів, прикрашений виключно для вашого великого дня. Вони гуляють уздовж невеликої доріжки до галявини, яка була обставлена стільцями, що хвилювалися шовком. Є альтанка, прикрашена рожевими, червоними та білими трояндами. Жінка грає ніжну музику на арфі, яка поєднується зі звуками птахів. Нехай ваші гості допливуть до місця вашої церемонії. Найміть місцевих річкових гідів, щоб відвезти їх туди. Для цього вам обов’язково потрібно встановити дрес-код і підготувати гостей. Будьте обережні та не вибирайте нічого, окрім порогів другого класу. Інші почесні згадки про вихід на свіжому повітрі Проведіть церемонію в печері Скажіть, що я роблю на деревах Одружтеся на воді Зав’яжіть себе узами шлюбу над хмарами Найміть знаменитого офіційного представника Або більш реалістично: імітатор свята officiant.Вибрали тему фільму? Чому б не найняти двійника головного героя, щоб офіціозувати ваше весілля? Якщо у вас тематичне весілля, яке базується на певному періоді часу, актор, який згадує цю епоху, справді підніме це на вищий рівень. Подумайте, як ви можете закріпити тему, включивши її в церемонію. І в будь-якому випадку розважайтеся. Залучайте своїх гостей. Нехай ваші гості проголосують за те, що робить шлюб хорошим і довговічним, або залучайте їх іншими способами, наприклад, поділившись своїми ідеями щодо того, що робить стосунки успішними. Під кожним готуйте сюрприз. крісло гостя або влаштуйте тост із шампанським під час церемонії. Поділіться любов’ю, висловлюючи, наскільки ви цінуєте кожного з ваших гостей у вашому житті. Так, день вашого весілля – це ваше свято, але це не означає, що ви також не можете висловити вдячність. Перейдіть у режим офлайн. Зробіть свою подію справді офлайн. Заохочуйте своїх гостей вимкнути свої телефони або навіть краще залишити їх позаду. Зробіть наголос на справжньому зв’язку та присутності в моменті, вільному від цифрових відволікань. Залучайте своїх собак. Зрештою, вони теж сім’я. Відмовтеся від каблучок і зробіть татуювання. Чому б замість того, щоб обмінюватися каблучками (і хвилюватися про те, що розсіяний кум їх втратив), не зробити їх татуювання під час церемонії? Зробити присвятуЦе може носити обрядовий характер, наприклад посадка дерева. Або пообіцяйте щось справі, якою ви захоплені, від імені вашої профспілки. Кохання — це неймовірна річ, і світу завжди може знадобитися трохи більше. Скористайтеся нагодою влаштувати свято, засноване на любові, і поширити його на світ. Змішайте обітниці. Якщо ви музикант, чому б не вписати свої обітниці в пісню, яку ви виконуєте? Не маєте музичного настрою? Можливо, це хтось із ваших друзів, і він може допомогти втілити ваше кохання в пісню та виконати її під час церемонії. Інші цікаві речі – це влаштувати наприкінці церемонії танець у стилі флешмобу, в якому беруть участь ваші подружки нареченої та наречені. Висновок: як ви бачите, немає браку в унікальних і веселих способах, якими ви можете додати трохи життя та індивідуальності у свою весільну церемонію. Перш за все, вибравши те, що відчуваєш себе справжнім, ти гарантовано зрозумієш це правильно.
Вгадай що? Ви не повинні говорити «Я» на традиційній церемонії. Правильно, офіційного правила, яке б регулювало обмін кільцями, взагалі немає.
Отже, для тих, хто сподівається сказати «Я» чомусь свіжому та новому, ми вибухаємо ідеями. Існує так багато різних способів змішати церемонію та зробити свою справді унікальною подією, яка трапляється раз у житті.
Визначення атмосфери та теми весілля
Перш ніж приступити безпосередньо до планування церемонії, дуже важливо витратити деякий час на обмірковування загальної теми та естетики, до якої ви прагнете всієї події.
З’ясування цього є ключовим фактором, який допомагає визначити такі речі, як вибір місця, весільної сукні та суконь подружок нареченої (перевірте Белла подружки нареченої! Вони мають неймовірно різноманітний вибір неймовірно чудових варіантів!) і елементів декору.
Нижче наведено кілька ідей, над якими можна обміркувати свій вибір теми:
-
Складіть список слів, які описують настрій вашого великого дня. Такі слова, як романтичний, чарівний, жвавий, сільський, чарівний тощо.
-
Створіть дошку настрою. Перейдіть до старої школи та перегляньте весільні журнали та вирізайте зображення, які вам подобаються, або викладіть своє бачення в електронному вигляді на Pinterest.
-
Подумайте про естетику, до якої ви прагнете. Сформулюйте свій особистий стиль як у моді, так і в декорі.
-
Подумайте про діяльність або речі поп-культури, яких ви не можете насолодитися. Чи є щось, що вам настільки подобається, що здається цілком природним, щоб ви включили це в церемонію?
Ваша мета тут згуртованість. Гості можуть бути збиті з пантелику, якщо ваше весілля буде святковим заходом, який випадково організує Чубакка.
Тепер, коли було сказано, настав час для розваг! Ось кілька неймовірних і незвичайних ідей, щоб зробити вашу весільну церемонію унікальною.
Проведіть весільну церемонію десь несподівано
Уявіть собі це: ваші гості сідають у човен і переправляються гладкою блискучою водою на маленький острів, прикрашений виключно для вашого великого дня.
Вони йдуть невеликою доріжкою до галявини, на якій стоять стільці, вкриті шовком. Є альтанка, прикрашена рожевими, червоними та білими трояндами. Жінка грає ніжну музику арфи, яка поєднується зі звуками птахів.
Або підніміть це на сходинку вище. Нехай ваші гості допливуть до місця вашої церемонії. Найміть місцевих річкових гідів, щоб відвезти їх туди. Для цього вам обов’язково потрібно встановити дрес-код і підготувати гостей. Будьте обережні й не вибирайте нічого, крім порогів другого класу.
Інші почесні згадки на відкритому повітрі
-
Проведіть церемонію в печері
-
Скажи, що я роблю на деревах
-
Одружитися на воді
-
Зав’язати вузол над хмарами