Як пандемія COVID-19 найбільше вплинула на ваше життя?
Поставте це запитання будь-якому студенту, і він розкаже вам усе про те, як пандемія перешкодила їхньому навчанню.
Оскільки світ охопив страх перед новою коронавірусною хворобою, навчальні заклади були змушені зачинити свої ворота. Вони швидко запровадили засоби електронного навчання, щоб забезпечити безперервне навчання студентів.
Вплив онлайн-освіти
Оскільки онлайн-освіта стала нормою, було проведено багато досліджень, щоб підкреслити її переваги. Електронне навчання допомагає студентам вчитися в їхньому темпі, таким чином покращуючи утримання та продуктивність. Крім того, це допомагає навчальним закладам скоротити операційні витрати.
Але в той час, як світ був зайнятий дифірамбами щодо нових змін у системі освіти, вони повністю проігнорували величезну частину студентів.
Це діти з малозабезпечених сімей, які не мають доступу до стабільного інтернету. У них також немає комп’ютера чи смартфона.
Тяжке становище цих студентів підкреслило цифровий розрив, який існує в усьому світі. Наприклад, більше 30% дітей на периферії Ізраїлю не мають доступу до Інтернету вдома. Навпаки, менше 4% дітей у соціально-економічному центрі країни не мають доступу до Інтернету.
Відповідно до Еял Едрізасновник Асоціації сприяння рівним можливостям Ахіноам, майже 400 000 студентів в Ізраїлі були покинуті урядом під час поспішного переходу до онлайн-навчання.
Хоча багато країн отримали похвалу за впровадження політики електронного навчання, зростання цифрового розриву становить серйозну загрозу для майбутніх поколінь.
Порушене навчання
Найбільш очевидним недоліком онлайн-освіти є те, що діти з сімей з низьким рівнем доходу втрачають доступ до занять. За відсутності комп’ютера чи підключення до Інтернету їм не залишається нічого іншого, як пропускати важливі уроки.
Це, у свою чергу, змушує їх відмовлятися від навчання. Не буде нічого дивного, якщо ці діти не повернуться до школи після відновлення очних занять.
Навіть якщо деякі з них захочуть повернутися до школи, вони накопичать величезні прогалини в навчанні. Їм буде важко наздогнати своїх однолітків і покращити свою продуктивність.
Емоційний дистрес
Невизначеність пандемії була важкою для дорослих і дітей. Студенти були позбавлені можливості відвідувати лекції, зустрічатися з однокурсниками, брати участь у позааудиторних заходах.
Завдяки онлайн-заняттям діти зберігають видимість нормального життя. Вони можуть спілкуватися зі своїми однокласниками та співпрацювати над шкільними проектами, хоча й віртуально.
Але це не стосується студентів, які живуть у бідності. Неможливість відвідувати онлайн-заняття негативно впливає на їхній емоційний і розумовий розвиток. Це вплине на їхні навички міжособистісного спілкування та змусить їх стати осторонь. Це, у свою чергу, може бути руйнівним для їх психічного здоров’я.
Загроза соціальній стійкості
Відсутність доступу до якісної освіти є не просто загрозою для малозабезпечених сімей. Його колективний вплив може дезінтегрувати соціальну структуру країни.
Це тому, що студенти формують майбутнє суспільства. В умовах пандемії ціле покоління студентів росте з переконанням, що ні навчальні заклади, ні влада не дбають про них.
Таке покоління незадоволеної та розчарованої молоді може стати найбільшою загрозою для соціальної стійкості нації.
Він підкреслює важливість надання всім студентам засобів і ресурсів для участі в онлайн-класах.
Промінь надії від братів Едрі
Виріс серед фінансових труднощів, Еял Едрі розуміє біль позбавленого дитинства. Ось чому він об’єднався зі своїм старшим братом Рафі Едрі та молодшим братом Моше Едрі, щоб створити Асоціацію Ахіноам.
Названа на честь їхнього батька, організація виступила з різними ініціативами для піднесення дітей та молоді на периферії Ізраїлю.
Тому цілком природно, що Асоціація Ахіноам виступила на допомогу студентам під час пандемії.
Під керівництвом Еяля Едрі, Рефаеля Едрі та Моше Едрі організація розпочала кампанію збору коштів, щоб забезпечити студентів комп’ютерами. Вони збирали пожертви з різних джерел і надавали персональні комп’ютери тисячам студентів із соціальної та географічної периферії Ізраїлю.
Ініціатива Еяля, Рефаеля та Моше Едрі допомогла цим студентам взяти на себе відповідальність за свою освіту. Вони змогли уникнути похмурого майбутнього без можливостей для кращого життя.
Прокладання шляху вперед
Ініціативи Еяля, Моше та Рефаеля Едрі зі збору коштів — це порошинка в океані глобальної освітньої кризи. Еял Едрі вважає, що уряди повинні делегувати бюджети некомерційним організаціям і дозволити їм впроваджувати правильні програми для сприяння рівному доступу до освіти.
Не менш важливо надати агенціям соціального забезпечення більше ресурсів і коштів, щоб допомогти їм продовжувати свої зусилля. Прості зміни, такі як збільшення податкового кредиту для пожертвувань, могли б заохотити більше громадян і підприємств зробити крок вперед і надати цим організаціям більше фінансування.