Більшість стоматологічних клінік повністю покладаються на свій персонал, щоб координувати все, що стосується їхніх пацієнтів. Супровід численних додатків і баз даних потребує значного часу та своєчасного оновлення. Оскільки всі ці операції виконуються фізично, це може створити прогалини в спілкуванні, тим самим змішуючи речі.
Іншими словами, протягом багатьох років переважала адміністративна практика ведення пацієнтів у стоматологічних клініках. Але в останні роки хмарні стоматологічне програмне забезпечення стало вирішальним для успішної клінічної практики. Незважаючи на те, що це значно економить час, усуваючи важкі ручні завдання, ваш персонал може зосередитися на забезпеченні автоматизованого досвіду для ваших пацієнтів.
Ця стаття дасть цінну інформацію про 10 найпопулярніших тенденцій стоматологічного програмного забезпечення. Давайте перевіримо їх.
Широко покладається на функції чат-бота
Все більше і більше користувачів Інтернету з нетерпінням чекають функцій чат-бота для спрощення та оптимізації вимог до послуг. Дослідження показують, що принаймні 85% взаємодій з клієнтами можна управляти без допомоги людини.
Телестоматологія надзвичайно зросте після пандемії
З початком поширення COVID-19 телемедицина набула виняткової популярності. І оскільки цей варіант надзвичайно здійсненний, користувачі вимагатимуть його продовження. Тому численні стоматологічні клініки використовують програми відеоконференцзв’язку для віртуального покращення догляду за пацієнтами.
Залучення до цифрового стоматологічного маркетингу
У сучасних надто конкурентних галузях жоден бізнес не може стати успішним без цифрового маркетингу. Використання цифрового стоматологічного маркетингу допоможе вам наблизити вашу клініку до потенційних пацієнтів. Крім того, залучення до маркетингу з оплатою за клік надзвичайно вплине на оптимізацію вмісту.
Функція онлайн-бронювання, що забезпечує покращену взаємодію з користувачем
Пацієнти з нетерпінням чекають зручності та простоти онлайн-покупок, включаючи медичні аспекти. Таким чином, хмарне стоматологічне програмне забезпечення значно автоматизує всі адміністративні обов’язки. Таким чином, планувати зустрічі вручну більше не потрібно.
Пацієнти покладаються на направлення
Незважаючи на те, що доступні численні онлайн-сайти оглядів, дослідження та порівняння стоматологічних клінік стали набагато більш керованими. Таким чином, пацієнти можуть легко спілкуватися з будь-ким по всьому світу та ділитися своїм досвідом. Ось чому ви повинні надавати найкращі послуги, щоб пацієнти писали про вас позитивні відгуки.
Соціальні медіа є важливою частиною маркетингової стратегії
Сайти соціальних мереж найкраще підходять для розвитку впізнаваності бренду та залучення більшої кількості пацієнтів. Близько 75% людей купують послуги після того, як побачили їх у соціальних мережах. Таким чином, окрім сполучення нових пацієнтів, це дозволяє вам спілкуватися з наявними пацієнтами.
Хмарні рішення для керування для оптимізації робочого процесу
Спочатку всі стоматологічні кабінети використовували локальне програмне забезпечення для управління своєю практикою. Але сучасні хмарні рішення набули великої популярності, вимагаючи незначного або нульового обслуговування та керування. А з віддаленим доступом хмарне управління практикою позбавляє від клопоту зберігання даних.
Інтегровані інструменти адміністрування та обробки для покращення якості роботи та продуктивності
Раніше стоматологічні рішення були зосереджені на розділенні адміністративного та клінічного програмного забезпечення. Однак численні сучасні програми призначені для інтеграції з іншими важливими рішеннями. А завдяки інтегрованим рішенням для керування пацієнтами ви можете легко візуалізувати всю інформацію про пацієнта в одному місці.
Цифрові покази для покращення історії пацієнтів
Тривимірні інтраоральні сканування, більш відомі як цифрові відбитки, використовують віртуальне оральне сканування, щоб захопити та створити візуальну копію. Це допомагає краще відстежувати та контролювати пацієнтів, а також зберігає важливу інформацію про пацієнта. Хоча ця інформація є легкодоступною, вона покращує доступність, економить віртуальний час і спрощує процедури аналізу.
Доповнена реальність і віртуальна реальність для віртуального консалтингу
І AR, і VR пропонують величезну можливість відчувати речі без фізичної присутності. Це дає змогу проводити професійні семінари та віртуальні консультації пацієнтів лише для тих галузей, які прийняли цю технологію. Таким чином, передача клінічної інформації клієнтам стає дуже легкою та дозволяє практикувати в реальному часі, рекламуючи ваш бізнес новим пацієнтам.
До висновку
На даний момент ви повинні бути добре обізнані про постійні тенденції стоматологічного програмного забезпечення. Отже, краще використовувати хмарне стоматологічне програмне забезпечення, якщо ви хочете трансформувати або оновити програмне забезпечення для управління практикою. Це допоможе вам інтегруватись з іншими рішеннями, які ви зараз використовуєте або плануєте використовувати в майбутньому.