Техніки, які слід знати розробникам програмного забезпечення для успішної глобальної експансії


за
Афтаб Ахмад




7 хв читання

Ймовірно, ви розробник програмного забезпечення та шукаєте можливості для глобального розширення своєї програми чи програмного забезпечення. Можливо, у вас є унікальна ідея чи концепція, яка може завоювати серця світової аудиторії, але, на жаль, ваш додаток не матиме успіху на міжнародному ринку. Не зрозумійте нас неправильно, просто ви не знаєте секретів, які лежать в основі успішного глобального розширення. Що це таке? Продовжуйте читати, щоб дізнатися.

Зміст

Розуміння глобальних ринків 1) Дослідження та аналіз ринку Створення глобального продукту 2) Сумісність Розширення вашої команди та охоплення 1) Найм та управління глобальними талантами 2) Маркетинг і просування

Не так давно розробники програмного забезпечення створювали програми лише для місцевих ринків. З плином часу та еволюцією в галузі технологій вони зрозуміли важливість глобалізації. На щастя, вони знайшли надійні ресурси, такі як програмне забезпечення та послуги перекладу мобільних додатків щоб забезпечити успішне глобальне охоплення. Вони допомагають розробникам адаптувати свої продукти відповідно до вподобань цільової аудиторії. Незважаючи на те, що послуги перекладу легкодоступні, все ще є люди, які не знають цієї концепції.

Переклад або локалізація дійсно є вирішальними факторами, але це складні та тривалі процеси, що базуються на техніках, які ви повинні знати, щоб бути розробником. Отже, почнемо з:

Розуміння глобальних ринків

Незалежно від природи, ніші чи жанру вашого додатка, перед розробкою важливо врахувати одну річ – це розуміння глобальних ринків. Якщо ви думаєте, що програма чи програмне забезпечення, розроблене з огляду на місцевий ринок, стане відомим на світовому ринку відразу після запуску, вибачте, друже, це все лише фантазії.

Глобальний ринок означає, що ви націлені на аудиторію, яка розмовляє більш ніж 7000 мовами, дотримується різноманітних культур і має різні уподобання. І найголовніше, що всі ці речі дуже впливають на їх купівельні звички. Мовляв, якщо ваш додаток чи програмне забезпечення не розмовляє мовою вашої цільової аудиторії, майже 70% людей не завантажать його. А решта 30% видалять його, оскільки він не адаптується до їхніх культурних уподобань. Це може здатися складним, але це так. Отже, вірте в це і робіть правильно:

1) Дослідження та аналіз ринку

Перш ніж виходити на будь-який новий ринок, переконайтеся, що ви добре знаєте мовні та культурні уподобання вашої аудиторії. Також дізнайтеся, чи користується попитом пропонований вами товар чи ні. Тому що, якщо людям щось не потрібно, вони не хочуть зайти і почитати підписи.

Створення глобального продукту

Якщо ви бачите потенціал на цільовому ринку, наступним і найважливішим кроком є ​​локалізація вашої програми чи програмного забезпечення. Локалізація – це процес адаптації програми до різних мов і культур. Це включає локалізацію інтерфейсу користувача, назви програми, опису та графіки. Це ключ до успіху на світовому ринку. Отримавши локалізацію програмного забезпечення з професійна локалізація ПЗ послугипереконайтеся, що ваше програмне забезпечення відповідає місцевим уподобанням цільової аудиторії. Вони є лінгвістами-носіями мови з певним досвідом, які точно перекладають вміст, щоб зробити вашу програму легко доступною для всіх, незалежно від їх мовного та культурного походження.

2) Сумісність

Що ж, локалізація програми чи програмного забезпечення не виконує вашої відповідальності. Локалізація також включає зміни формату та структури вмісту. Це поширене явище, оскільки під час перекладу довжина вмісту збільшується або зменшується залежно від вибраної мови. Мовляв, якщо перекласти речення з англійської на німецьку, то довжина речення збільшиться майже до 35%. Тут виникають проблеми. Ви повинні змінити дизайн, але перекладений вміст не відповідає типовому дизайну. Або він розкидається, коли ви запускаєте програму чи програмне забезпечення на різних пристроях. Тому переконайтеся, що ваша програма сумісна з багатьма пристроями, а також підтримує старіші версії ОС.

Розширення вашої команди та охоплення

Розширення вашої команди прямо пропорційно вашому досягненню. Звучить цікаво, правда? Давайте дізнаємося як. Виходячи на міжнародний рівень, ви націлюєтеся на різні регіони, мови та культури. Ви думаєте, що зможете впоратися з усім цим самостійно? Не смійте цього робити, тому що глобалізація вимагає великих ресурсів і часу. І всі ваші зусилля будуть розбиті миттєво через неправильне тлумачення або неправильний переклад. Наприклад, жарт, який для вас виглядає жартівливо, може здатися образливим іншою мовою. Або ви можете неточно перекласти технічні терміни та втратити контекст.

Ось найкращі способи створити надійну команду:

1) Наймання та управління глобальними талантами

Незважаючи на те, що ви наймаєте експертів з різних куточків світу, кожен член вашої команди повинен підтримувати зв’язок один з одним. Вони можуть використовувати будь-яке середовище для спілкування, але повинні знати, хто за яке завдання відповідає. Ця співпраця допомагає в загальному процесі розробки, гарантуючи, що все відбувається в циклі та плавно йде до успіху. Щоб забезпечити ефективну співпрацю та продуктивність у різних місцях, надзвичайно важливо мати надійні системи для керування віддаленими командами по всьому світу.

Розробіть продукт, який залишить тривалий вплив на свідомість аудиторії, і вони віддадуть перевагу вам над конкурентами. Тому не йдіть на компроміс із якістю. Вибирайте лише професійних розробників, творців контенту та компанію перекладачів, щоб створити лідируючий на ринку продукт.

2) Маркетинг і просування

Глобалізація вимагає маркетингу та просування кількома мовами. Локалізуйте маркетингову стратегію та рекламні матеріали, враховуючи симпатії та антипатії цільової аудиторії. Дізнайтеся, як вашій аудиторії подобається їхня реклама, банери чи інші речі. Наприклад, з’ясуйте, чи любить ваша аудиторія довгі описи чи короткі слогани, чи віддає перевагу яскравим кольорам із жирним вмістом, чи має світлі кольори з унікальним стилем шрифту.

Ці стратегії можуть здатися звичайними, але вони пропустять більшість розумів, виходячи на глобальний рівень. Дотримуйтеся наведених вище методів, щоб створити повністю локалізовану програму або програмне забезпечення та забезпечити успішне глобальне розширення. удачі!

Поділіться цією статтею
Facebook
Копіювати посилання
Роздрукувати

От admin